FANDOM

Хельсинг 05

Хельсинг в 3/4

Хельсинг 02

«Хельсінг» чи Хельсинг — восьмиствольна пневматична рушниця, яка стріляє сталевими неопереними стрілами [1], які можна повторно використовувати, підібравши їх з місця зіткнення.

Так само, як і «Тихар», «Хельсинг» вимагає постійної підкачки балонів для більшої дальності польоту стріл і більшої потужності.

Тип патронів - стріли.

Зауваження щодо конструкціїРедагувати

  • 1. Конструктивно це взагалі хрін зна шо. Уявіть собі, як на колінах в підземеллі метро забезпечити з одногу боку легке повертання вісьмох стволів, а з другого — щоб пневматичні вузли не «травили» повітря в момент переміщення стволів. Ну ще Тихар — куди не йшло: один балон, один ствол. Та й стріляє він кульками, як школота в пневматичному тирі (гарні олімпійські НДР-ські зразки забезпечували прицільну стрільбу АЖ на 10 метрів; і точилися деталі ніяк не напилком в темноті підземелля). І навіть педантичні німці не додумалися начепити вісім стволів і запхати замість кульок спиці.
  • 2. Нагадаємо: голками стріляють автомати для підводної стрільби бойових пловців ГРУ. І навіть ця (не пневматична, а вогнепальна зброя!!) не має більш як одного ствола, а стрільба з неї не у воді, а на суші набагато менш кучна і ефективна, аніж зі звичайного автомата.
  • 3. Для ефективного посилу стріли потрібен тиск хоча б 8-10 атм; згадайте балони ресивера, ну, скажімо, у КамАЗа, і порівняйте з тією пляшечкою, яку автори прималювали Хельсінгу. Після цього спробуйте взяти насос від велосипеда, і однією рукою накачати ним хоча б зо три атмосфери: подумайте, що тиск потрібно підвищити хоча б утричі (однією рукою!). Таким балончиком не стріли в мутантів випльовувати, а, в кращому разі, жуків кропити в колгоспі «Щасливий шлях до Колорадо»; і то вони після цього не повиздихають, а просто здоров'я буде не те, шо заре'...
  • 4. Більш толково було б озброїти бійців бойовим арбалетом: потужною безшумною зброєю, що, правда, вимагала б додаткового часу на перезаряджання.

Де знайти Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Виноски Редагувати

  1. І це в повітрі: уявіть точність попадання з такого апарата, якби він існував не в грі, а УРЖ

Шаблон:ЗЕРедагувати